W sobotę 9 marca, kobiety na całym świecie połączyły siły

Już po raz ósmy odbył się GLOBAL MENTORING WALK. W warszawskiej edycji Spaceru wzięło udział 111 par mentoringowych. Tego samego dnia Mentoring Walk odbył się w 62 krajach (174 miastach) na całym świecie.

W rolę Mentorów wcielili się wybitni Liderzy i Liderki oraz Najwyższa Kadra Zarządzająca, reprezentująca zarówno świat biznesu jak i organizacji społecznych. W roli Mentees wcieliły się kobiety, wyłonione w procesie rekrutacji, które chcą zmieniać świat oraz swoją rzeczywistość na lepszą, dla siebie i innych.

Global Mentoring Walk jest to niezwykły spacer, który tego samego dnia, z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, odbywa się w wielu krajach na całym świecie. W Polsce od 2012 roku.

Idea Global Mentoring Walk jest bardzo prosta: podczas wspólnego spaceru uznani liderzy spotykają się z kobietami, które do tej roli aspirują. Lider doradza i wspiera swoją podopieczna. Dyskutują na temat swoich wyzwań zawodowych i dzielą się doświadczeniami, budując relację Mentor-Mentee. Ta relacja często nabiera charakteru długofalowego, a obie strony utrzymują regularny kontakt i kontynuują proces mentoringu we własnym zakresie. 

Polska edycja Global Mentoring Walk ma swoje hasło „Walk the Change”, które wymyśliła jedna z uczestniczek spacerów Monika Sońta. Inicjatorkami Global Mentoring Walk w Polsce były Daria Mejnartowicz oraz Agnieszka Anielska – obie Panie brały udział w projektach globalnego oddziału Vital Voices,  i postanowiły przekonać Polki do takiego spaceru.

Tego samego dnia ruszyła kolejna, siódma już edycja Otwartego Programu Mentoringowego.

 Vital Voices Poland pragnie serdecznie podziękować wszystkim zaangażowanym w obie inicjatywy instytucjom.

 

8 –my Global Mentoring Walk 2019:

Partner Strategiczny: Muzeum Łazienki Królewskie

Partnerzy Wspierający: Ambasada USA,  GE Healthcare,Goldman Sachs, Grupa Pracuj, Microsoft, Nationale Nederlanden, Hotel Sheraton Warszawa, Sheraton Catering, Wydawnictwo Agora.

Partnerzy Wspomagający:AmCham,Better Academy, Digital University,Ennbow, Fundacja Sukces Pisany Szminką,KingMakers, Klub SheXO by Deloitte,  Stowarzyszenie Technologia w Spódnicy.

Partnerzy Medialni:Dzień Dobry TVN, Elle, Forbes, Forbes Women, Glamour, Newsweek, Onet, TVN, Wysokie Obcasy.

  

7-my Otwarty Program Mentoringowy 2019:

Partner Główny: Mastercard

Partner Strategiczny: BGŻ BNP Parisbas

Partnerzy Wspierający: Microsoft, Credit Suisse, Pracownia Gier, Ambasada Stanów Zjednoczonych, Ambasada Izraela, Scherer Leadership Center

Partnerzy Wspomagający: Klub SheXO by Deloitte, Digital University, AmCham, Sukces Pisany Szminką, Career Angels, Colliers International, KingMakers. Opera Narodowa.

Partnerzy Medialni: Onet, TVN, Dzień Dobry TVN, Newsweek, Forbes, Forbes Women.

Zobaczcie fotorelację z tego wydarzenia.