Mentor

Od ponad 20 lat związana z mediami. Współtworzyła strategie rozwoju jakościowej oferty w
przestrzeni cyfrowej. W ostatnich latach odpowiedzialna za największą transformację w obszarze
formatów premium video w mediach cyfrowych i wprowadzanie nowego standardu video na
polskim rynku.

Sabina Lipska jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku: Filologia
angielska. Edukację kontynuowała na podyplomowych studiach na Uniwersytecie Jagiellońskim
w Krakowie, na wydziale Prawa, kierunek: Własność intelektualna i prawo prasowe. Od 2003
związana z Onetem (obecnie Ringier Axel Springer Polska). Odpowiada za rozwój biznesowy i
strategię video, VOD i audio w Grupie RAS Polska (m.in. Onet, Newsweek, Forbes, Przegląd
Sportowy) oraz w firmach mediowych z grupy Ringier Axel Springer (CEE).

Ceni zmianę jako fundament rozwoju. Wierzy w siłę inteligencji emocjonalnej, która jest niezbędna
zarówno w efektywnym zarządzaniu zespołem, jak i we wpływaniu na losy świata. Mama dwóch
synów.