Mentor

W październiku 2012 roku założyła firmę Kossmann Fashion zajmującą się projektowaniem i produkcją mody biznesowej. Jest też autorką i właścicielką marki Kossmann.

Do pażdziernika 2012 roku rozwijała działalność w obszarze consultingu strategicznego, marketingu, sprzedaży i komunikacji. Do listopada 2011 roku zasiadała na stanowisku Prezesa Zarządu spółki Bonnier Business Polska, należącej do szwedzkiej Grupy Bonnier – jednego z największych na świecie koncernów medialnych, wydawcy dziennika gospodarczego „Puls Biznesu”. Za jej kadencji Bonnier Business Polska był również właścicielem spółek Medicine Today Poland, wydającej dwutygodnik „Puls Medycyny” oraz firmy Informedia Polska, organizującej konferencje i seminaria.

W latach 2008-2010 piastowała funkcję Prezesa Deni Cler SA, firmy posiadającej sieć 30 ekskluzywnych butików z odzieżą luksusową i akcesoriami dla kobiet, sprzedawanymi pod marką Deni Cler. W latach 2001-2008 zarządzała marketingiem i sprzedażą spółek telekomunikacyjnych w grupie Orange. Od 2001 do 2005 pełniła funkcję dyrektora marketingu firmy PTK Centertel, operatora sieci Orange. Kierowała procesem zmiany marki Idea na Orange, w wyniku którego firma PTK Centertel stała się liderem w obszarze telefonii komórkowej. W 2005 została powołana na Członka Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży (2005-2007), a następnie – po przejęciu PTK Centertel przez TP SA – weszła do zarządu spółki jako Członek Zarządu ds. Rynku Masowego (2007-2008).

Iwona Kossmann posiada również 10-letnie doświadczenie w obszarze FMCG. Zarządzała wieloma międzynarodowymi markami w firmach Unilever Polska (1992-1994), Coty Polska, Coty Hungary oraz Coty Germany (1995-2001). W 2007 roku została wyróżniona tytułem Marketera Roku 2006, a w 2008 – Menedżera Dekady.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową z tytułem magistra nauk ekonomicznych oraz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Erazmusa w Rotterdamie.

Prywatnie żona i mama dwóch córek. Jej pasją jest sport w każdej postaci i joga.