Starszy Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Departamencie Bankowości Bezpośredniej – Bank Millennium
Projektantka treści i rozwiązań kształtujących kulturę organizacyjną firmy. Specjalizuje się w efektywnej i kreatywnej komunikacji.
Z wykształcenia psycholog zarządzania biznesem. Specjalista ds. PR, content i event manager.
Od ponad dwóch dekad związana z obsługą Klienta zewnętrznego i wewnętrznego oraz z contentem i tworzeniem pozytywnego wizerunku firmy.
Karierę zawodową rozpoczęła w 2002 roku na rynku telekomunikacyjnym gdzie do 2013 roku na stanowiskach specjalistycznych i managerskich współpracowała z firmami InterConsult S.A. i Polkomtel S.A. i zajmowała się biznesowym rozwojem sieci sprzedaży. Jako freelancer współpracowała z agencjami PR.
Od 2013 roku pracuje w Banku Millennium, w Departamencie Bankowości Bezpośredniej (Contact Center) i zajmuje się komunikacją wewnętrzną.
Pomysłodawczyni i organizatorka wielu akcji komunikacyjnych, integracyjnych i eventów dla pracowników CC. Najważniejszymi „Klientami” firmy są dla niej (współ)Pracownicy. To na nich koncentruje swoją działalność: promuje sylwetki, projektuje inicjatywy, komunikację i wydarzenia.
Od 2019 roku z sukcesem realizuje autorski projekt dla kobiet – „3xM(ille) przestrzeń osobistości w pracy, po pracy” – pierwszą, oddolną inicjatywę spotkań networkingowych dla kobiet w Banku Millennium, w której skupia się na rozwoju, promocji i współpracy kobiet.
Laureatka wielu nagród pracowniczych, tj. Pracownik na Plus, Pracownik Roku czy ostatnio, w 2019 roku – nagrody Impakt – największego wyróżnienia dla Pracownika Banku Millennium w kategorii „Rozwój i innowacje”.
Kontrowersyjnie twórcza. Lubi przełamywać schematy i burzyć stereotypy. Prywatnie mama Jana, fanka biografii, neologizmów, czystych kartek (które błyskawicznie zapełnia) szermierki i…horrorów:).