Country Director Google Poland
Absolwentka kierunku Business Administration oraz Podyplomowego Studium PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, ma bogate doświadczenie zawodowe związane z branżą dóbr szybkozbywalnych, mediową, telekomunikacyjną i technologiczną. Do Google dołączyła w 2008 roku jako dyrektor działu sprzedaży. Od 2013 pełni rolę szefa polskiego biura. Do jej zadań należy planowanie strategii długoterminowego rozwoju biznesu w Polsce i zarządzanie relacjami z kluczowymi partnerami. Wcześniej związana m.in. z Polską Telefonią Cyfrową. Aktywnie wspiera działalność promującą dobre praktyki marketingowe – jest współzałożycielką i wiceprezesem stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Jako członkini stowarzyszenia „Technologia w spódnicy” Agnieszka promuje różnorodność w środowisku technologicznym wspierając uzdolnione, ambitne i wartościowe kobiety w osiąganiu sukcesów na polu zawodowym i prywatnym. Spełniona zawodowo mama dwójki dzieci, z którymi spędza bardzo aktywnie czas wolny. Dużo podróżuje – nie tylko biznesowo.