Mentor

Agnieszka Anielska jest ekspertem z dziedziny mediów, przedsiębiorcą i doradcą biznesowym. Zanim rozpoczęła pracę na własny rachunek spędziła wiele lat w mediach zyskując duże doświadczenie w zarządzaniu, rozwijaniu i restrukturyzowaniu kierując takimi firmami jak G+J (Dyrektor Zarządzający, wydawnictwo), Murator i Grupa Radiowa Time (Prezes, wydawnictwa, radio, internet, tv) Zanim rozpoczęła karierę w mediach pracowała dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej i była konsultantem w Ernst&Young.

Agnieszka jest zaangażowana w szereg inicjatyw dotyczących startupów. Jest założycielem i głównym udziałowcem Probello – agregatora usług urodowych. Jest jednym z partnerów-założycieli startupu Billon. Billon to nowe rozwiązanie płatnicze oparte o regulacje dotyczące cyfrowej gotówki. Jedną z przewag projektu są niskokosztowe mikropłatności – bardzo potrzebne w mediach. Agnieszka jest współzałożycielem Starpharmy – firmy farmaceutycznej specjalizującej się w naturalnych suplementach diety.

Agnieszka Anielska jest mentorem w programie T-Mobile dla startupów technologicznych hub:raum. Hub:raum obejmuje swoim zasięgiem Europę Centralną i Środkową i koncentruje się na wyszukiwaniu najbardziej innowacyjnych i niezwykłych pomysłów na biznes w regionie CEE.

Mentoring jest bliski Agnieszce od czasu, kiedy miała przywilej uczestniczyć w programie Fortune/USA State Department/Vital Voices Global Women’s Mentoring Partnership. Jej mentorką jest Susan Whiting – ex Vice Chair of Nielsen and President&CEO of Nielsen Media Research. Agnieszka działa w Advisory Board for the Polish Vital Voices Chapter i aktywnie promuje kobiece przywództwo. Była inicjatorem i organizatorką pierwszego Global Mentoring Walk w Warszawie w 2012 i bierze udział w programach mentoringowych  VV Poland.

Agnieszka jest zafascynowana mieszanką starego z nowym, on i offline i jest zaangażowana w szereg inicjatyw, które łączą internet z tradycyjnym biznesem. Jej zainteresowania dotyczą mediów i komunikacji (także cyfrowej), contextual shopping, content marketing, content curation, e-commerce, ochrony zdrowia, designu.

Ukończyła  SGH (Wydział Handlu Zagranicznego) i program marketingowy Norweskiej Szkoły Marketingu. Studiowała w Niemczech na uniwersytetach w Bochum i Duisburgu. W trakcie pracy w G+J i Novartis brała udział w wielu szkoleniach między innymi w Mastering New Challenge na Harvard Business School and Fuehrungskollegg – dwuletnim programie dla wyższej kadry managerskiej koncernu Bertelsmann zorganizowanym wspólnie z Uniwersytetem w Zurychu.