Mentee

Katarzyna Jedlińska

Z prowadzeniem projektów z obszaru komunikacji związana od 2004 roku. Przez te lata uczestniczyła w realizacji ponad 100 kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Doświadczenie zdobywała przede wszystkim w agencjach PR – Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR) oraz Genesis PR. Zarządzała Zespołem Komunikacji i pełniła funkcję Rzecznika Prasowego w Centralnym Ośrodku Informatyki, realizującym strategiczne projekty dla kraju. Jako Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy w KUKE SA odpowiadała za działania wizerunkowe spółki. Planowała i prowadziła działania z zakresu PR korporacyjnego największych międzynarodowych i polskich korporacji m.in. Sharp, Faurecia, Black Red White, Grupa Kolastyna, ATM Grupa, Grupa Onet czy PZU. Opracowana przez nią strategia działań dla Fundacji Świętego Mikołaja zaowocowała wzrostem ilości publikacji na temat organizacji o 1000 procent. W swoim dorobku ma również realizację dużych projektów CSR (m.in. dla PZU) oraz komunikacji wewnętrznej. Jako doradca PR przygotowuje audyty komunikacji oraz realizuje szkolenia „Komunikacja w sytuacji kryzysowej”. Obecnie odpowiada za komunikację Grupy Kapitałowej Cenatorium-Inplus oraz przygotowanie ekspansji firmy na zagraniczne rynki.

Jeszcze jako licealistka, realizując młodzieńcze marzenie, rozpoczęła pracę w Polskim Radiu. Przez ponad 3 lata była reporterem zajmującym się tematyką młodzieżową i społeczną.

Katarzyna Jedlińska ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na UW oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.