Właścicielka Noble Brand Anna Słopiecka, Radom
Wykształcenie & Przebieg kariery zawodowej:
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie (październik 2006 – czerwiec 2008) Uniwersytet Warszawski
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie (październik 2003 – czerwiec 2006) Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Przebieg kariery zawodowej
Właściciel od października 2012 (od 10 miesięcy)
Dzięki doświadczeniu i wyspecjalizowanej grupie specjalistów z określonych dziedzin, wspomagamy firmy w skutecznym dotarciu do klienta oraz realizacji założonych celów sprzedażowych. Wspieramy w budowaniu właściwych relacji oraz profesjonalnego wizerunku.
SMART FILMS – produkcja filmowa szeroko pojęta:
– produkcja spotów reklamowych
– produkcja filmów wizerunkowych
– relacje filmowe z imprez, szkoleń, konferencji
– fotografia reklamowa oraz biznesowa
SMART IT – każde skuteczne działanie i narzędzie istniejące w Internecie:
– branding i tworzenie identyfikacji wizualnej
– strony www, sklepy internetowe, portale internetowe
– aplikacje mobilne
– pozycjonowanie
– SOCIAL MEDIA
SMART EVENTS – pomoc w zorganizowaniu świetnej zabawy i skutecznej promocji firmy
SMART MARKETING – strategie, planowanie, skuteczna sprzedaż.
KAMPANIE REKLAMOWE
Lider Rejonu Radom od sierpnia 2011 (od 2 lat)
Stowarzyszenie Wiosna – Szlachetna Paczka
Organizacja akcji SZLACHETNA PACZKA w Radomiu
Kierownik Biura / Asystentka Zarządu / Manager Projektu Grupa TV od czerwca 2009
Grupa TV Telewizje Internetowe Sp. z o.o.
Wprowadzenie, wdrożenie i rozwój projektu GrupaTV.tv
Specjalista – Dział Promocji od kwietnia 2009
Specjalista ds. kooperacji od kwietnia 2008
Specjalista ds. marketingu październik 2006 – czerwiec 2007
Praktykant w Biurze Kariery lipiec 2006 – lipiec
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Praktykant w Dziale Public Relations sierpień 2005 – październik 2005
Grow Training & Development; Irlandia Północna
Office Assistant lipiec 2004 – wrzesień 2004
Marble Fabricators LLC, Trenton, New Jersey USA
Inne
– praktyka w Radio „Plus” Radom
– funkcja zastępcy redaktora naczelnego gazety „Notabene” – Wyższa Szkoła Handlowa
– udział w promocji uczelni (informator, plakaty) – Wyższa Szkoła Handlowa
– udział w akcji charytatywnej „I ty pomóż dzieciom z domu dziecka” – Wyższa Szkoła Handlowa
– udział w I Studenckiej Konferencji Naukowej w Łodzi
– udział w Studenckim Kole Teatralnym – Teatr im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
– udział w przygotowaniu wykładów otwartych, Dni Kultury Europejskiej – WSH
– udział w przygotowaniu akcji honorowego oddawania krwi w Wyższej Szkole Handlowej
– zajęcie szóstego miejsca w Radomiu w Finale Regionalnym konkursu na najlepszego studenta
„Primus Inter Pares”
Hobby: psychologia, podróże, taniec
Dlaczego zdecydowała się Pani uczestniczyć w programie mentoringowym Vital Voices Poland?
Możliwość rozwoju cech przywódczych, edukacja biznesowa. Szansa na bliższe poznanie siebie i nawiązanie wartościowych relacji z przedsiębiorczymi kobietami, które podejmują wyzwania i osiągnęły sukces. Wzajemne wsparcie i motywacja w realizacji założonych celów. Niezwykła atmosfera codziennych spotkań, najwyższa wartość.
Pani motto i przesłanie dla innych kobiet:
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces” – Henry Ford
Moje motto życiowe i biznesowe, opiera się w głównej mierze na myśli wypowiedzianej przez św. Augustyna:
„Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą”
Dopowiadam do niej: „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą, dopóki walczysz jesteś SMART”.
Mądrość życiowa i biznesowa polega na tym, by nigdy nie poddawać się, a ze wszystkich porażek wyciągać konstruktywne wnioski. Innym kobietom zawsze powtarzam, by szukały siły w swoich słabościach, przekuwały swoje niedoskonałości w mocne strony. Tylko dogłębne poznanie i docenienie siebie prowadzi do samorealizacji. Marzenia się nie spełniają, marzenia się realizuje. Im ten proces jest trudniejszy, tym większe jego owoce. Nigdy nie wiadomo, co w życiu nam może się przydarzyć, ale to od nas zależy, jak je przeżyjemy.