Rozpoczęła karierę w 2001 w firmie Ferrero Polska jako Przedstawiciel Handlowy i potem Starszy Przedstawiciel Handlowy gdzie w ciągu dwóch lat zdobyła doświadczenie sprzedażowe, a następnie w roku 2003 dołączyła do firmy L’Oreal Polska.
W firmie L’Oreal była odpowiedzialna za współpracę z sieciami drogeryjnymi z poziomu Przedstawiciela Handlowego, a po 8 miesiącach pracy z poziomu Key Account Managera. Pracowała z większością sieci drogeryjnych, a także sieci hipermarketowych, będąc odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych, negocjacje kontraktów rocznych oraz za budowanie udziałów rynkowych firmy. W latach 2008-2010 Z sukcesem prowadziła największego klienta rynku drogeryjnego – sieć Rossmann. Od roku 2011 pełniła rolę Senior Key Account Managera.
Anna rozpoczęła pracę w Grupie Żywiec w roku 2013 jako Kierownik ds. Kluczowych Klientów. Głównym zadaniem Anny była wielopłaszczyznowa współpraca z sieciami Auchan i Real oraz wypracowanie nowych rozwiązań we współpracy z terenem oraz usprawniających pracę działu Key Accounts. W latach 2015-2016 była odpowiedzialna za prowadzenie biznesu z kanałem dyskontowym, gdzie oprócz podniesienia rentowności miała za zadanie rozwijanie projektów logistycznych.
Od roku 2018 Annie została powierzona rola Kierownika ds. Grupy Kluczowych Klientów, gdzie kluczowym zadaniem jest realizacja celów sprzedażowych i profitowych w kanale hipermarketów i supermarketów międzynarodowych wraz z podległym jej trzyosobowym zespołem.
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i studiów podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim z zakresu Public Relations. Wolny czas spędza aktywnie z rodziną. Rozpoczęła karierę w 2001 w firmie Ferrero Polska jako Przedstawiciel Handlowy i potem Starszy Przedstawiciel Handlowy gdzie w ciągu dwóch lat zdobyła doświadczenie sprzedażowe, a następnie w roku 2003 dołączyła do firmy L’Oreal Polska.