Aneta jest dyrektorem marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej z 20-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Mieszka w Warszawie. Zarządza wewnętrznym zespołem pięciu specjalistów ds. Marketingu koncentrujących się na kilku obszarach: tożsamości marki, marketingu korporacyjnym, zarządzaniu klientami i wydarzeniami wewnętrznymi, marketingu nieruchomości, usługach kreatywnych i marketingu cyfrowym. Ściśle współpracując z klientami (deweloperami, najemcami i inwestorami, np. Avestus, Karimpol, Torus, IVG, IKEA, Virako, Adgar, Hines, Heitman, TriGranit, ING, Irelandia, SEGRO i wiele innych). Zdobyła szeroką wiedzę w zakresie przygotowań oraz wdrażanie strategii marketingowych dla różnych projektów deweloperskich w Polsce. Koordynowała liczne kampanie, w których była zaangażowana na wszystkich etapach procesu, od projektowania i produkcji materiałów marketingowych po kampanię marketingową i PR. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie.