Ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu w wielu firmach (wydawnictwo, MLM, FMCG i przemysł farmaceutyczny). Przez ostatnie 10 lat pracowała w branży opieki zdrowotnej dla GSK na lokalnych, regionalnych i globalnych stanowiskach w Wielkiej Brytanii (Londyn), Polsce (Warszawa) i Rosji (Moskwa). Dołączyła do GSK w 2008 roku w Unilever Rosja, gdzie pracowała przez 2,5 roku po kolejnych 2,5 latach w lokalnej firmie MLM nr 3 w Rosji i 2 latach w branży wydawniczej (Independent Media). Po 10 zmianach w ciągu ostatnich 10 lat w GSK w różnych kulturach, lokalizacjach i kategoriach produktów, w tej chwili zajmuje stanowisko Kierownika Marketingu Obszarowego w Europie Środkowej i Wielkanocnej w GSK Consumer Healthcare. Na obecnym stanowisku odpowiada za rozwój i wdrażanie strategii biznesowej Pain Relief Category w 30 krajach, dostarczanie P&L oraz rozwój zespołu.