Mentee

Agnieszka Piotrowska-Godzina

Po ukończeniu studiów licencjackich w 2003 roku podjęła pierwszą pracę w firmie informatycznej, początkowo jako osoba wspierająca sprzedaż. Przedstawiciel handlowy był drugim etapem, a następnie starała się wesprzeć pracę innych działów, poprzez aktywny udział w procesie rekrutacji nowych pracowników do działań handlowych. Awans na stanowisko Account Managera dla wcześniej zdobytych klientów nastąpił w 2005 roku i spełniła się na tym stanowisku. Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami jest tym, co lubi najbardziej, dlatego odnosiła sukcesy co zaowocowało kolejną promocją. Teraz ma szansę porozmawiać z klientami osobiście, ponieważ może wyjść z biura. Kolejne wyzwania to tylko portfel klientów i różnorodność oferty bardzo innowacyjnej firmy, w której rozpoczęła karierę i rozwija się do tej pory, co wciąż daje jej dobre emocje i niespodzianki