Media o rekrutacja do 3. edycji programu Jestem Liderką
Media piszą o programie i zachęcają do aplikowania. Zobaczcie:
Dlaczego Omenaa Mensah, zdecydowała się być Ambasadorką programu „Jestem Liderką”? Jaką wartość dostrzegają w nim ludzie biznesu Katarzyna Cymerman – Micosoft, Dorota Haller – Huawei i Andrzej Pacek – NatWest.
Na czym najbardziej zależy Eli Raczkowskiej, dzięki której program powstał?
Zapraszamy do przeczytania artykułu: Przyszłość zaczyna się od marzeń.
Katarzyna Cymerman, dyrektor ds. personalnych Microsoft, jednego z partnerów wspierających przedsięwzięcie. – Konkurs „Jestem Liderką” jest szczególny, ponieważ jest skierowany do uczennic w wieku 16-19 lat. To często trudny czas w życiu nastolatek – jak wynika z badań przeprowadzonych przez Microsoft – to właśnie wtedy spada zainteresowanie naukami ścisłymi, a co za tym idzie wiara w możliwość konkurowania w tym obszarze.
Grzegorz Jurczyk, prezes zarządu BNP Paribas Cardif, partnera wspierającego przedsięwzięcia. – Z doświadczenia wiem, że proces formowania dobrego lidera zajmuje lata. Im wcześniej ten rozwój się zacznie, tym lepiej. Dajemy szansę, by w przyszłości było więcej kobiet liderek – mówi. Zapraszamy do przeczytania artykułu: W drodze na szczyt. Rusza III edycja konkursu „Jestem liderką”, której ambasadorkami są m.in. Agnieszka Woźniak-Starak, Małgorzata Kożuchowska i Omenaa Mensah.